قالب های فارسی وردپرس 15

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

قالب های فارسی وردپرس 15

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

لیوان کاغذی تبلیغاتی هدیه ای ارزان اما کارآمد

پاییز سال ۹۶ از یک شرکت تولیدی کیک و شکلات برای تهیه هدایای تبلیغاتی به مجموعه صدرا آمده بودند و ما هم طبق معمول سعی کردیم متناسب با فعالیتی که دارند بهترین هدایای تبلیغاتی متناسب با فعالیتشان را به آن‌ها معرفی کنیم.


مشکلی که وجود داشت این بود که بودجه‌ای که برای این کار در نظر گرفته بودند کم بود و ما باید از بین گزینه‌های ارزان قیمت یک یا چند گزینه را معرفی می‌کردیم. موارد زیادی را بررسی کردیم از خودکار تبلیغاتی گرفته تا پیکسل و سایر هدایای تبلیغاتی ارزان‌قیمت ولی مشکلی که وجود داشت این بود که چندان به حیطه‌ی کاری و فعالیت این شرکت مربوط نمی‌شد.


تا اینکه یکی از همکاران لیوان کاغذی تبلیغاتی را پیشنهاد داد و همه یکصدا تاییدش کردیم، خب با یک کیک و شکلات خوشمزه چه چیزی می‌چسبد؟ یک چای خوش طعم یا یک نسکافه‌ی خوش عطر و بو. در ضمن قیمت لیوان کاغذی تبلیغاتی هم کم بود و می‌توانستند در تعداد بالا سفارش بدهند و مشتریان زیادی را از این طریق جذب کنند.


تصمیم گرفتیم یک جمله‌ی انگیزشی با یک شکلک جذاب را با بهترین کیفیت ممکن روی این لیوان‌های کاغذی درج کنیم و اسم و لوگوی شرکت را نیز در قسمت پایین آن بنویسیم. سفارشات چند روز بعد آماده شد و حالا آنها یکی از مشتریان ما هستند.  


محیط زیست و لیوان کاغذی

لیوان کاغذی آمده تا جای لیوان‌های پلاستیکی را بگیرد، یک لیوان پلاستیکی شاید سال‌های سال در محیط زیست باقی بماند و  تجزیه نشود اما لیوان کاغذی آمده تا محیط زیست را از شر این پلاستیک‌ها نجات دهد. کاغذی که برای تولید این نوع لیوان‌های کاغذی استفاده می‌شود کاغذی خاص با پوشش پلی اتیلن است و زمان تجزیه‌ی آن در محیط بسیار کمتر است.


اشتباه نکنید لیوان کاغذی قرار نیست به راحتی خیس شود یا آب از داخل آن به بیرون نفوذ کند. مقاومت این کاغذها بسیار بالاست و میزان نفوذپذیری مایعات تقریبا صفر است. میزان انعطاف پذیری و مقاومت در برابر شکسته شدن نیز در لیوان‌های کاغذی به نسبت بیشتر از لیوان‌های یک‌بار مصرف پلاستیکی است و این مورد را هم می‌توانید به نکات طلایی استفاده از لیوان کاغذی اضافه کنید.


یک نکته‌ی مهم را هم یادتان نرود. احتمالا شما هم در مورد مشکلاتی که لیوان‌های پلاستیکی یکبار مصرف برای بدن دارند شنیده باشید. مواد پلاستیکی موجود در لیوان‌های پلاستیکی به راحتی در مایعات حل می‌شوند و باعث بروز مشکلات کبدی و کلیوی و در مواردی حتی سرطان نیز می‌شوند.


لیوان کاغذی


به نظر می‌رسد برتری لیوان کاغذی نسبت به انواع پلاستیکی آن کاملا واضح شده باشد و حتی حس چای خوردن و یا آب خوردن در لیوان‌های کاغذی نیز جذاب‌تر است پس بهتر است دست از مقایسه برداریم و به سایر ویژگی های این لیوان تبلیغاتی بپردازیم.


تولید لیوان کاغذی و سایز آن‌ها

سایز و اندازه‌های لیوان‌های کاغذی با هم متفاوت است و بسته به نظر شما می‌تواند تغییر کند. سایز کوچک آن لیوان‌هایی نسبتا کوچک هستند که معمولا حجم مایعی که در آ‌ن‌ها جا می‌گیرد کمتر است و سایزهای متوسط و بزرگتر آن نیز وجود دارند که استفاده‌های متنوعی از آن‌ها می‌شود.


از لیوان های کاغذی سایز بزرگ برای تبلیغات در مکان ها و زمان‌های خاص بسیار استفاده می شود مثل زمان استفاده از خوراکی هایی نظیر پاپ کورن یا پف فیل در سینما.


با این حال شما می‌توانید بسته به نوع نیاز خود مدل لیوان کاغذی تبلیغاتی و اندازه‌ی آن را انتخاب کنید تا متناسب با آن برای شما آماده شود. اما واقعا مزایای تبلیغاتی لیوان کاغذی چیست و چرا به عنوان یکی از کاربردی‌ترین و پرفروش‌ترین هدایای تبلیغاتی مورد استفاده‌ی برندهای مختلف قرار می‌گیرد؟

منبع:

https://www.echantillon.ir

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.