قالب های فارسی وردپرس 15

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

قالب های فارسی وردپرس 15

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

تزیین ماشین عروس برای تشریفات عروسی

برای داشتن جشنی متفاوت شاید یکی از مواردی که به آن زیاد توجه می شود ماشین عروس باشد. اما برای شیک و متفاوت بودن در طراحی آن ابتدا باید به انتخاب نوع و مدل ماشین دقت کنیم. به هر حال قدیمی و کلاسیک، جدید و مدرن، خارجی یا ایرانی بودن این وسیله هم در نوع تزئینی که برای آن انتخاب می شود تاثیر خواهد گذاشت.


آموزش تزئین ماشین عروس ایرانی


در زمان انتخاب تالار تشریفات برای مراسم و تشریفات عروسی خود می توانید بررسی کنید و در صورت ارائه این نوع سرویس از مدیر اجرای مراسم بخواهید که خودشان ماشین آماده و تزئین شده در اختیار شما قرار دهند.


اگر از خودروهای خاص و قدیمی و یا کلاسیک استفاده می کنید به یاد داشته باشید که حتما آن را از لحاظ فنی کنترل کنید تا در زمان مراسم با مشکل مواجه نشده و مجبور نشوید که ماشین را به مکانیک بسپارید.


جدیدترین تزئین ماشین عروس


یکی از تزئیناتی که سال هاست برای ماشین عروس از آن استفاده می شود گل ها هستند. گل آرایی هم برای مراسم و تشریفات عروسی و تزئینات داخل سالن ها به کار می رود و هم برای ماشین بسیار پر کاربرد است. بنابراین یکی دیگر از موارد در انتخاب تزئینات ماشین، انتخاب نوع گل هایی است که برای دیزاین انتخاب خواهد شد. که می تواند با توجه به فاکتورهای مختلفی انتخاب شود.


آموزش تزئین ماشین عروس


برای مثال رنگ، بزرگی و کوچکی، قیمت و .. در انتخاب گل ها تاثیر دارد و مورد دیگر این که آیا قرار است با آن ها طرح خاصی ایجاد شود یا خیر.


امروزه از گل های مانند رز و لیلیوم بیشتر استفاده می شود و گل های میخک نیز چون از لحاظ قیمت مناسب هستند و تنوع رنگی خوبی هم دارند در تزئینات به کار می روند. اما گل های خاصی مانند آفتابگردان، ارکیده، شیپوری، مریم و .. نیز کم و بیش رواج پیدا کرده اند.


تزئین ماشین عروس ایرانی


شاید در دهه های شصت و هفتاد بیشتر از تورها برای تزئینات استفاده می شده است. اما امروز با توجه به این که همه افراد به دنبال تنوع هستند، هنرمندان عرصه ی گل آرایی را وادار به نو آوری نموده است. برای مثال چند سالی ترکیب های ساده ای از تور و گل ها در کنار هم مورد توجه قرار گرفت و به این وسیله خودرو ها عروس ها را به خانه بخت بردند.

مدتی نیز فقط از گل های ریز استفاده شد.

مدتی هم از گل های بزرگ و به صورت خوشه ای برای گل آرایی استفاده می شد.

اما در سال های اخیر از ترکیب گل ها و تور در کنار هم اما به شیوه ای متفاوت و زیبا استفاده می شود. که در این حالت یک تعداد زیاد گل های بزرگ و خوش رنگ بر روی تور هایی که به شکل های مختلف چون قلب، پاپیون، سبد و .. در آمده اند قرار می گیرند.

 در این بین افرادی هم هستند که از عرف پیروی نکرده و سلیقه ی خود را تزئینات بر روی اتومبیل پیاده می کنند. که البته این مورد گاهی اوقات فقط باعث متفاوت بودن و جلب توجه می شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.