قالب های فارسی وردپرس 15

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

قالب های فارسی وردپرس 15

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

چطوراز وایرلس خانگی بهتر استفاده کنیم؟

حالا که راهی برای خلاص شدن از سیم و کابل پیدا شده، بهتر است روش های استفاده بهینه آن را هم یاد بگیریم.

ارتباط بدون سیم (wireless) برای نوت بوک ها از جمله امکانات مهمی است که در سال های اخیر برای کاربران مهیا شده است. با استفاده از این سیستم شما از اتصال به اینترنت با استفاده از سیم ها و کابل ها رهایی پیدا می کنید که خودش بسیار مهم است.

حال نکاتی وجود دارد که این امکان را به شما می دهد که بهترین استفاده را از سیستم بی سیم خود داشته باشید و از زندگی مدرن دیجیتال بهره بهتری ببرید.


اولین راه

سیگنالی که سیستم های بی سیم دریافت می کنند برد زیادی ندارد و حتی ممکن است دیوار و یا شی حجیمی در آن اختلال ایجاد کند. بنابراین Router را در جایی نصب کنید که بهترین برد ممکن را دارد.

آن را در مکانی مسطح قرار دهید و از نزدیک کردن آن به اجسام بزرگ بپرهیزید. بعضی اوقات ممکن است سیستم بدون سیم همسایه ها هم در کار شما اختلال ایجاد کنند بنابراین اطمینان حاصل کنید که کانالی را انتخاب کرده اید با دیگر سیستم ها مداخله نمی کند.

 

 

راه دوم

معمولا آنتن هایی که روی دستگاه اصلی wirelessها وصل می شود کوتاه است اما قابلیت دریافت سیگنال از همه جهات را دارد و به همین دلیل است که شما می توانید در هر نقطه از منزل و یا اتاق کارتان حرکت کنید و همچنان خط فعال اینترنت داشته باشید اما به هر حال برد آن کم است.

کاری که شما می توانید بکنید اضافه کردن یک آنتن مستقیم (directional channel) است که روی محل های ثابت، سیگنال های قوی تری می دهد. با این کار شما در محلی که بیشتر در آن از رایانه تان استفاده می کنید قوی ترین سیگنال را خواهید داشت.

 


راه سوم

استفاده از wireless repeater هم راه مناسبی برای بهتر کردن ارتباط شما هست. این دستگاه ها دقیقا به شکل Router شما کار می کنند اما به جای اینکه سیگنال تولید کنند روی سیگنال های موجود کار می کنند. برای داشتن این سیستم هیچ احتیاجی به سیم ها و کابل ها ندارید و با استفاده از آن یک شبکه قوی با ارتباط کامل خواهید داشت.

 


راه چهارم

راهی وجود دارد که شما می توانید قوی تری داشته باشید. Antenna Booster همان کاری را که گاهی اوقات برای بهتر شدن تصویر تلویزیون می کند می تواند برای سیستم wirelessخانه شما هم انجام دهد.

آنتن های کوچک فلزی و یا وسایلی که سیگنال ها را به راحتی انتقال می دهند در اشکال مختلف شرکتی و حتی ایده های خانگی همچون قوطی های فلزی به شکل صفحات بشقاب ماهواره ای شکل وجود دارند که به شما کمک زیادی می کنند و با نزدیک کردن آن به آنتن wireless خود تفاوت بسیاری را در نتیجه احساس می کنید.

 

راه پنجم:

upgrade firmware

استفاده از آخرین مدل های سخت افزاری برای Router از بهترین راههاست. شرکت های تولید کننده این دستگاه ها در تلاش هستند تا هر ساله این سیستم ها را ارتقا بخشیده و سرویس بهتری ارائه کنند. در کنار دستگاه های Router ارائه شده نیز گاهی اوقات برای بهتر شدن سیگنال ها روش های و ابزارهای مختلفی توسط شرکت ها ارائه می شود که مفید است و استفاده از آنها به شما کمک خواهد کرد.

 +

 

از منوی Start گزینه Run را انتخاب کنید و Regedit را تایپ کنید تا داخل محیط ویرایش ریجستری شوید حالا به این کلیک در ریجستری بروید :

 

HKEY_CURRENT_USERSoftwareYahooPager


و روی Save Password دو بار کلید کنید و عدد 100 را در آن تایپ کنید و OK بزنید حالا یاهو مسنجررا نگاه کنیدآخرین ID و Password ID می بینید می توانید باآن LOGIN بشوید .

حال باید یک برنامه که از قبل آمده کرده باشید که پسورد روی ویندوز را بخواند که با آن بتوانید پسورد درون یاهو مسنجر را بخوانید. این کار شما می توانید در کافی نت انجام بدهید چون پسورد شخص قبلی کسی که قبل از شما کار می کرده اگر هم پسورد هم Save نکرده باشه می توانید در بیارید .


توجه : 
شما می خواهید این کارو در کافی نت انجام بدهید اما می بینید هر چیRegedi را در Run تایپ می کنید ویندوز Error به شما می دهد این به آن معنا است که رجستری ویندوز پسورد داره پس شما بیاید به جای Regedi این را regedt32 تایپ کنید .

 

 

احتمالا شما هم به سایتهایی مراجعه کردین که هنگام راست کلیک اخطار میده ,که نمی تونید از منوهای راست کلیک استفاده کنید . البته این روش های جلوگیری از راست کلیک اصلا مفید نیستن چون به هر حال کل صفحات سایت همراه با محتوی سایت توسط مرورگر در داخل History ثبت میشن .

روش های زیادی وجود داره :

1. ساده ترین راه غیر فعال کردن Java Script هست .

سئو چیست ؟

سئو در انگلسی seo نوشته می شود و مخفف Search Engine Optimization است و اصطلاحا در زبان فارسی بهینه سازی وبسایت برای موتور های جستجو مشابه google.com یا yahoo.com یا msn.com و bing.com می باشد و آموزش سئو وردپرس سایت فروشگاهی میموس اگر بخواهیم تعریف سایر و دقیقتر سئو ( SEO ) را شرح دهیم به این جمله میرسیم که سئو به معنی اصلاح یکسری قوانین مدیریت وبسایت هست که به منظور هرچه بهتر شدن سایت برای بیننده و خزنده های موتورهای جستجو هست به طوری که هم بیننده و خواننده ی مطلب لذت ببرد و راضی باشد و هم خزنده های گوگل و دیگر موتورهای جستجو براحتی بتواند مطلب شما را بخواند و تگ ها و کیوردها و دیسکریپشن و عنوان را در نتایج ثبت کند و به نوعی نباید کوشش در فریب این خزنده ها بر آییم که منجر به بلاک شدن و اسپم شدن سایت خواهد شد .

 

2.دو تا کلیک (راست و چپ) رو با هم فشار بدین و با هم بلند کنید (این روش در بعضی از سایت ها کار نمی کنه)

 

3. در صفحه راست کلیک کنید , دکمه راست کلیک رو هم چنان پایین نگه دارید و بعد Esc را بزنید تا اخطار ناپدید شود . دکمه راست کلیک رو رها کنید , حالا می تونید از منو های راست کلیک استفاده کنید .

 

4. راه دیگه اینه که عکس یا هر چیز دیگه رو که در سایت هست و احتمالا شما راست کلیک رو برای برداشتن اون میخواین انجام بدین رو به صورت Drag and Drop در بالای مرورگر ( جایی که آدرس های اینترنتی رو وارد می کنید ) بکشید (بکشید و رها کنید)

 

 

 

شاید شما نیز از کاربرانی باشید که ادعا می‏کنند تمام راز و رمزهای مرورگر فایرفاکس را بلد هستند در این صورت بایستی گفت هم‏اکنون قصد داریم در این ترفند به معرفی یک کلید ترکیبی بپردازیم که می‏تواند شما را غافلگیر کند! این ترفند می‏تواند گاهی برایتان بسیار کاربرد داشته باشد و سرعت کار شما را با تب‏های فایرفاکس و باز کردن صفحات اینترنتی بالا ببرد.

 

بدین منظور:
ابتدا اطمینان داشته باشید یک تب شامل یک صفحه اینترنتی در فایرفاکس باز باشد.
سپس کلیدهای ترکیبی Ctrl+T جهت باز کردن یک تب جدید را بزنید.
اکنون در صورتی که کلید ترکیبی Ctrl+Z را در نوار آدرس مرورگر بزنید آدرس اینترنتی مربوط به تب قبلی وارد نوار آدرس این تب می‏شود!
به این ترتیب می‏توانید با سرعت زیادی با استفاده از کلید Undo یا همان Ctrl+Z، تب قبلی را مشابه‏سازی کنید.

راه دیگر برای ایجاد نسخه دیگر از یک تب به صورت سریع، فشردن کلید ترکیبی Alt+D و پس از آن Alt+Enter است.
اما روش Ctrl+Z ترفندی بود که بسیار از کاربران به آن بی توجه بودند.

فشردن بیش از یکبار کلید Ctrl+Z در نوار آدرس مرورگر باعث بازیابی آدرس‏های موجود در History مرورگر خواهد شد.

 

این کاری را که الان میخوام یاد بدم را ، شاید خیلی ها ندونن و شایدم خیلی ها هم بدونن . ولی من برای اونایی نوشتم که نمی دونستن . شاید براتون جالب باشه که با 6 تا ID مختلف همزمان با یک نفر یا حتی بیشتر از یک نفر چت کنید .


این کار از اینطوریه که : یک آی دی اصلی دارین و میتونین تا 6 تا آی دی به طور زیر مجموعه براش بسازید این کار رو امروز میخام که یادتون بدم که برین اگه خواستین انجامش بدین :


1- در یاهو مسنجر خود به منو بالا میزوید و گزینه login را انتخاب کرده و در منو ای که باز میشود گزینه my profiles را انتخاب میکنید .


2- پنجره ای کوچک برای شما باز میشود که در پایین آن دکمه ای بزرگ میبینید که روی آن نوشته شده است Create/edit my profiles آن را کلیک میکنید .


3- حالا مرورگر شما شروع به کار میکند و صفحه ای را برای شما باز میکند . در صفحه باز شده شناسه و رمز عبور آی دی اصلی خود را وارد کنید .


4- در بالای این صفحه دکمه ای میبینید که روی آن نوشته شده است Create New Public profile و شما روی آن کلیک میکنید .


5- بعد از کمی صبر صفحه ای برای شما باز میشود که دقیقا مانند صفحه ایست که شما با آن یک ایمیل در یاهو میسازید . گزینه های آن را پر کنید و نام آی دی جدیدتان را که میخواهید درست کنید را در محل مشخص شده بنویسید .


6- بعد از پر کردن فرم دکمه پایین را به نام create profile را بزنید .


7- حالا به همان قسمت پروفایل خود که در ابتدا رفتید بروید آی دی جدید شما در آنجا میبینید و باید کنار آن یک تیک باشد .


8- حالا به قسمت نوشتن پیغام بروید و روی آی دی خود کلیک کنید میبینید که آی دی جدید هم آنجاست حالا با هر کدام از آی دی ها که بخواهید میتوانید پیغام بدهید و حتی میتوانید از هر دو آی دی به طور هم زمان استفاده کنید فقط توجه داشته باشید که این کار را تا 6 بار میتوانید انجام دهید .

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.