قالب های فارسی وردپرس 15

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

قالب های فارسی وردپرس 15

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

پلتفرم مناسب برای طراحی وبسایت خود را انتخاب نمایید.

قبل از اینکه شما در باره طراح و اسم پهنه خویش نگران باشید، شما باید تصمیم بگیرید که چه پلت فرمی را برای ساخت وب سایت خویش بکار می گیرید.


منظور من از پلتفرم چیست؟

خب، زمانی که من در سال ۱۳۸۸ آغاز به طراحی وبسایت کردم، بسیاری از سایت های با به کارگیری HTML (کد)، CSS و حتی فلش ساخته می شدند. این موعد بسیاری را برای یادگیری ساخت وبسایت از من گرفت.


به همین علت اکثر مردم هنوز هم فکر می کنند ساخت وب سایت از آغاز مشکل است و یا نیاز به مقدار زیادی از مهارت های برنامه نویسی و طراحی دارد. – البته این الی حدی درست است اما برای طراحی هر وبسایتی نه!


در سال ۲۰۱۶، سیستم های مدیریت درونمایه (CMS) مشابه وردپرس هستی دارند که ایجاد یک وب سایت را برای همه دست یافتنی کرده اند.


به عبارت ساده، یک سیستم مدیریت محتوا (یا پلت فرم ساخت وب سایت)، یک بستر کاربر پسند برای ساخت تارنما و مدیریت محتوای آنلاین آن، به جای استفاده از یک دسته از صفحات کدنویسی شده است.


سه پلتفرم محبوب ساخت وب سایت در سال ۲۰۱۶

popular-website-platforms


همانطور که شما می توانید در دیاگرام بالا بینید، کم و بیش به نیمی از تارنما ها در اینترنت در حال ساخت بر روی پلت فرم تارنما وردپرس هستند. فقط به این آمارگرفتن توسط W3Techs و BuiltWith نگاهی بکنید.


اما چرا وردپرس از بقیه بهتر است؟

هیج جای جهان عازم بهتر و راحت تر از وردپرس برای ساخت یک تارنما رایگان پیدا نمی کنید، زیرا:


۱. وردپرس فارسی بسیار عالی و آپدیت می باشد.

WordPress این سیستم مدیریت محتوا (CMS) در مملکت ما نماینده رسمی دارد و همگی نسخه های آن به صورت مجانی در وب سایت وردپرس فارسی پیمان می گیرد.


۲. وردپرس کاملا مجانی است، به اتفاق با بسیاری از پوسته ها و تم های قشنگ که میتوانید برگزیدن کنید.

آموزش طراحی وبسایت با وردپرس  وقتی زیباتر می شود که بدانید شمار نامحدودی از قالب های رایگان برای این CMS هستی دارد. از منابع مجانی آن میتوان به منبع پوسته وردپرس پارسی و از منایع پولی آن می تاب به تارنما themeforest اشاره نمود.


نکته سایر آنکه وردپرس یک جامعه برزگ از طراحان وبسایت را دارد که در دل همین مردم هستند. وب سایت نکسار نیز قالب وردپرسی است که بدست تیم ما ساخته شده است. در قالب های موجود وردپرس با کمی گشت و گذار می توانید خلاقانه ترین طراحی وبسایت ها را ببینید و از میانی آن قالب ها برای خود دانلود کنید.


۳. وردپرس برای تازه کاران عالی ست!

اگر شما میتوانید در ورد مایکروسافت مطلب بنویسید پس می توانید محتوای وبسایت خود را در وردپرس هم وارد کنید. شما می توانید با افزونه های وردپرس وبسایت خود را اشاعه دهید و کم و بیش هر امکاناتی در ساخت وبسایت خویش احتیاج داشته باشید از پلاگین های وردپرس به صورت مجانی استفاده کنید. با “پلاگین ها یا همان افزونه ها” شما توانا به اضافه کردن فرم های تماس، فرم های اشتراک، نگارخانه عکس و … برای تارنما تان خواهید بود. بسیار ساده است، نه؟


۴. وردپرس برای سایت های حقیر یا بزرگ؟ جواب: عالی برای هر دو

از تارنگار های عمومی تا سایت های شرکتی زیبا و فروشگاه های آنلاین، وردپرس می تواند در هر گونه از طراحی تارنما بهترین پبت فرم انتخابی شما باشد. وردپرس توسط eBay، موزیلا، رویترز، CNN، Google Ventures و حتی ناسا بهره‌گیری می شود.


۵. معمولا قالب های آماده وردپرس Responsive خواهند بود، یعنی برای موبایل، تبلت و کامپیوتر بهینه شده اند.

پس بدون استخدام یک طراح وبسایت، میتوانید به چهره همهنگام نسخه موبایل و تبلت سایت خویش را داشته باشید.


۶. پشتیبانی وسیع و جامعه کبیر برنامه نویس برای کمک به اشاعه وردپرس.

بخاطر استفاده بسیاری از ملت از این پلت فرم (وب مستر ها، تارنگار نویسان، توسعه دهندگان تم و سازندگان پلاگین)، پیدا کردن کمک سریع هنگامی که شما به مشکلی بخورید خیلی راحت می شود. بهترین جا برای این کار انجمن وردپس پارسی است.


توصیه من این است که اگر شما به تعقیب کتاب تعلیم طراحی سایت نیز میگردید، کتابی را بخرید که آموزش ساخت وبسایت با وردپرس را دیتا باشد.


البته، سایر پلت فرم های سیستم مدیریت درونمایه نیز برای طراحی وبسایت وجود دارد.

دروپال یک پلتفرم زیاد نیرومند است که دوست داشتنی برای طراحی وب و برنامه نویسان با تجربه است، ولی با یک منحنی یادگیری سخت! که یک گزینش بد برای مبتدیان به حساب می آید.


جوملا مانند وردپرس است و بهره‌گیری زیادی برای فروشگاه های آنلاین می شود. اما شما دست کم باید کمی از برنامه نویسی وبسایت سر در بیاوردید تا بتوانید با این platform طراحی وبسایت کنید.


اگر می خواهید جزئیات بیشتر بدانید، این لینک را تماشا کنید که یک سنجش بسیار جامع بین وردپرس، جوملا و دروپال کرده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.