قالب های فارسی وردپرس 15

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

قالب های فارسی وردپرس 15

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

چگونه سئو وردپرس را به بهترین شکل افزایش دهیم

۱.انتخاب بهترین نوع پیوند یکتا (Permalinks)
پست و مقالات و درونمایه شما به چهره url یا آدرس های اینترنتی شناخته می شوند که به آنها پیوند احد یا Permalinks گفته می شود.به طور ریزبین url ها دقیقا همان چیزهای هستند که کاربران در تقدیر جستجوی مرورگر ها می نویسند.پیوند های یگانه وردپرس به چهره پیش فرض همانند تصویر زیر است:

سئو وردپرس

اما بهترین شیوه به کارگیری گزینه Post Name است چرا که هم کاربران می توانند آن را به نکویی فهم کنند و هم مونورهای جستجو به راحتی آن را ایندکس کرده و در نتایج جستجو بهتر نمایش می دهند.برای تغییر پیوندهای یکی بس است به تنظیمات وردپرس و سپس پیوندهای یکتا مراجعه کنید(Settings>Permalinks).

۲.استفاده از گوگل آنالیتیکس
گوگل آنالیتیکس یک آلت زیاد کامل و کارآمد جهت تحلیل و بررسی رفتار کاربران سایت می باشد، شما می توانید با به کارگیری این آلت به سادگی وب سایت خود،کاربران،نحوه ورود کابران،تعداد کاربران را،مقالات باره علاقه آن ها را بررسی و بر بنیاد این رسیدگی می توانید درونمایه بهینه فرآوری کرده و سئو سایت وردپرسی خود را ارتقا دهید،در این نوشتار با نصب و تاسیس گوگل آنالیتیکس در وردپرس آشنا شده ایم.

پیشنهاد اعجاب انگیز کدفرند،دسترسی به تمامی دوره های آموزشی کدفرند تنها با ۶۹ هزار تومان

۳.نصب افزونه های مربوط به سئو
قبلا هم به این جستار اشاره کردیم که خویش وردپرس بهینه شده است،اما این سوژه نمی تواند تضمین کننده این باشد که در سئو هم کاملا بهینه باشد.با این وجود شما می توانید از پلاگین یا افزونه های که به این منظور توسعه دیتا شده اند استفاده کنید تا نیرو افزایش سئو وردپرس خود را به بیشینه برسانید.

یکی از بهترین افزونه برا این هدف یواست سئو است Yoast SEO plugin.این پلاگین می تواند مقالات و همچنین ساختار وردپرس را به سادگی بهینه کرده و آن را برای چشم وهمچشمی حاضر کند.

۴.استفاده از تگ های H1,H2 در نوشته‌های خود
تگ عنوان یا همون heading tags که بیشتر با h۱ , h۲ , h۳ و … اونها رو میشناسیم ، احد از مهم ترین مسائلی است که یک وبمستر یا وبلاگ نویس حتما باید از آن آگاهانیدن داشته باشد زیرا که عنوان ها و کلید واژه های بکار رفته در آنها میشه گفت یکی از مهم ترین مواردی هستند که موتور های جستجو و حتی بازدید کننده ها متوجه می شوند که نوشته ای که در ادامه آن می آید در رابطه با چه موضوعی است.

همچنین یکی از مهم ترین موارد بهینه سازی سایت همین تگ های عناوین می باشد که درباره نمایش مطلب در موتور های جستجو بسیار دارای اهمیت می باشند.

این تگ های عناوین به راستی ارزش و درجه اهمیت عنوان ها رو می رسونند.این تگ ها اغلب دربرگیرنده h۱ , h۲ , h۳ , h۴, h۵ , h۶ می باشند که به ترتیب از بالا به پایین یعنی از h۱ به h۶ ارزش آنها کمتر می شود و گویای این مطلب هستند که مثلا مطلبی که تگ عنوان h۱ را دارد بسیار مهم و عنوانی که تگ h۶ را گرفته بسیار مهم نیست.

سئو وردپرس

۵.استفاده از هاست خوب و مناسب 
سرعت بارگذاری صفحه تارنما در SEO نقش مهمی دارد. اگر می خواهید سرعت وب سایت خویش را بهینه کنید، پس باید از یک میزبان خوب وردپرس استفاده کنید. سرویس های میزبانی زیادی در اینترنت هستی دارد انتخاب از بین این سرویس ها شغل زیاد مشکلی است اما شما باید سعی کنید بهترین ها را انتخاب کنید.

۶.بروز رسانی مکرر نوشته های خود
شما باید به عنوان وبلاگ نویس و فرآوری کننده محتوای متنی همش این موضوع را به یاد داشته باشید که از بین مقالات باستانی مقالاتی را که بیشتر باره بازدید قرار گرفته را هر چند یکبار تقسیم های از محتوا را بروز رسانی و با محتوای جدید آپدیت کنید و وانگهی می توانید از تصاویر جدید استفاده کنید لغایت رتبه سایت شما در سئو افزایش یابد.(در این مقاله به صورت کامل با این سوژه آشنا شده‌ایم).

۷.استفاده از پلاگین ها کش (Caching)
عجیب است که هرچقدر سرعت و کیفیت اینترنت بالا تر میرود، کاربران اینترنت، بی حوصله تر شده و کمتر از دائم حاضرند برای بارگذاری یک وبسایت منتظر بمانند. درستی این است که امروز، سرعت بارگذاری یک وبسایت میتواند نقش مهمی را در جذب تعداد مخاطبین بیشتر و داشتن ترافیک بالاتر برای یک سایت ایفا میکند.

کش (Cache) یا همان حافظه پنهان به راستی حافظه ایست که اطلاعات و دیتا هایی که شدنی است بعدها مورد کاربرد بقیه تکه ها پیمان بگیرد را موقتا اندوخته می کند.تا کاربران مواقعی به سایت شما رجوع می کنند با سرعت اکثریت محتوا و مقالات را مطالعه کنند.

بهترین پلاگین برای این ورپرس افزونه W3 Total Cache معروف ترین افزونه کش کردن وردپرس می باشد. این پلاگین نیز با به کارگیری شیوه کش کردن و متد CDN بار سایت را از دوش سرور برمی دارد و در افزایش سرعت سایت و سئو سایت تاثیر چشمگیری دارد.
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.