قالب های فارسی وردپرس 15

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

قالب های فارسی وردپرس 15

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

5 دلیل برای اینکه هدایای تبلیغاتی برای هر کسب و کار حیاتی هستند

برای کسب و کار بهتر نیاز به هدایای تبلیغاتی به عنوان یک وسیله مقرون به صرفه برای رسیدن به مشتریان بالقوه بیشتر است. این روش بازاریابی ارزان قیمت است که مشتریان را در اختیار دارد. حتی بازیکنان جهانی به این استراتژی بازاریابی متوسل می شوند. برای شروع کار، هدایای تبلیغاتی به کاهش بودجه بازاریابی کمک و هنوز توجه مردم را جلب می کنند. هدایای تبلیغاتی به عنوان یک تاکتیک بازاریابی مقرون به صرفه برای سالها استفاده شده است. از کسب و کارهای جدید تا شرکت های بزرگ، این هدایا مورد علاقه بازاریابان هستند. 
وب سایت sageworld.com آمار جالبی در مورد استفاده از هدایای تبلیغاتی را ذکر کرده است. برخی از آنها عبارتند از :
: USA
8 نفر از 10 نفر ، مصرف کننده 1 تا 10 محصول تبلیغاتی هستند. 
6 نفر از 10 نفر از این مصرف کنندگان هدایای تبلیغاتی خود را تا دو سال نگهداری می کنند .
85% از مردم پس از دریافت یک آگهی تبلیغاتی، با تبلیغ کننده تجارت می کنند .
31% از مصرف کنندگان U.S یک کیسه تبلیغاتی دارند . 
89% از مصرف کنندگان می توانند حتی دو سال پس از دریافت یک محصول تبلیغاتی تبلیغ را به یاد بیاورند .
63% از مصرف کنندگان هدایای تبلیغاتی خود را هنگامی که مورد نیاز نیستند، به فروش می رسانند.
اهمیت هدایای تبلیغاتی برای ارتقاء کسب و کار می تواند از این آمار ها محاسبه شود. بر اساس یک مطالعه توسط PPAI، 94 درصد از مردم به یاد می آورند که در آنها یک هدیه تبلیغاتی دریافت کرده اند. مطالعه نشان می دهد که 83 درصد از مصرف کنندگان دوست دارند هدایای تبلیغاتی داشته باشند که پیام تبلیغاتی داشته باشند. کسانی که محصولات را دریافت می کنند، 85٪ از آنها با تبلیغ کننده تجارت می کنند. علاوه بر این، 58 درصد از مصرف کنندگان مورد بررسی گفتند که اقلام هدیه را از یک سال به چهار سال نگه می دارند. دیگر اهمیت آمار نشان داده شده توسط این مطالعه است که 89 درصد از مصرف کنندگان گفتند که می توانند نام یا نام شرکت تبلیغ کننده را برای 24 ماه پس از دریافت اقلام به یاد بیاورند. علاوه بر این، هدایای تبلیغاتی، تعداد بسیار بالایی از ارجاع مشتریان را که از اقلام هدیه راضی هستند، به ارمغان می آورند. این آمار حیاتی تاکید بر اهمیت هدایای تبلیغاتی برای بازاریابی و شناسایی نام تجاری است. کسب و کارهای کوچک و بزرگتر اهمیت هدایای تبلیغاتی را برای رسیدن به افزایش تعداد افراد در یک بازار رقابتی به رسمیت می شناسند. اقلام هدیه با بسته بندی محصول با کیفیت بالا، گیرندگان را جلب می کنند و توجه خود را به کسب و کار شرکت جلب می کنند. این محصولات آرم و نام تجاری شرکت چاپ شده است. 
یک هدف از تمرکز دادن به فروش کالا تبلیغاتی این است که علاقه مشتریان به کسب و کار را جلب کند. برای نتایج بهتر، بازاریابان از هدایای تبلیغاتی مارک دار استفاده می کنند که دریافت کنندگان می توانند برای چندین ماه استفاده کنند. چنین محصولات با کیفیت به مشتریان کمک می کند تا با یک نام تجاری ارتباط برقرار کنند.
این به این معنی است که توزیع یک بار از اقلام هدیه به اندازه کافی مناسب است تا مشتریان را با نام تجاری خود در ماههای مختلف درگیر کنند. قوانین و مقرراتی که اکثر بازاریابها برای تبلیغات تبلیغاتی دنبال می کنند، مواردی است که روزانه استفاده می شود. 
این هدایا ممکن است قلم، تقویم، پد موش، چتر، بطری آب، مرهم لب و غیره باشد. با این حال، بازاریابان با تجربه یک استراتژی خلاقانه را دنبال می کنند. آنها مواردی را انتخاب می کنند که نه تنها مفید اما منحصر به فرد و با کیفیت بالا برای تاثیر گسترده تر است. 

5 دلیل برای اینکه هدایای تبلیغاتی برای هر کسب و کار اهمیت دارد: 
01. بازاریابی موثر با هزینه کم بسیاری از شرکت های کوچک تنها می توانند یک کمپین تبلیغاتی قریب الوقوع در مقیاس وسیع را بپوشند و در سراسر رسانه های واگرا گسترش پیدا کنند. اما هنوز هم می توانند اهداف بازاریابی خود را با کمپین تبلیغاتی محصولات کم هزینه دست یابند. بسیاری از محصولات کم هزینه تبلیغاتی برای راه اندازی مجدد وجود دارد. بازاریابی موثر اکثر تولید کنندگان هدایای تبلیغاتی قیمت ها را برای توزیع انبوه بسیار پایین نگه می دارند. قیمت اقلام هدیه کم است، اما تاثیر آن بر دریافتکنندگان زیاد است. به گفته Sageworld.com، لیوان ها، به طور خاص، تبلیغات موثر هستند چون 57 درصد از مردم توانستند تبلیغ کننده را در یک لیوان بنامند. بنابراین محصولات به ارزش سرمایه گذاری شما کمک می کند. شما مشتریان خود را با یک پیشنهاد ساده برنده خواهید شد. 

02. تشخیص نام تجاری فوری به رسمیت شناختن نام تجاری بدان معنی است که مصرف کنندگان می توانند بلافاصله شرکت خود و محصولات یا خدمات خود را شناسایی کنند، در حالی که آرم شما را نشان می دهند. به عنوان مثال، مردم می توانند بلافاصله کسب و کار فست فود مک دونالد را در دیدن آرم قهوه ای زرد آن را تشخیص دهند.
هدیه ای از آیتم های تبلیغاتی به مشتریان به آنها کمک می کند تا در یادآوری و به رسمیت شناختن کسب و کار خود کمک کنند. این یکی از دلایل اصلی توزیع وسایل تبلیغاتی است. مقاله ای که در technomarketinginc.com منتشر شد، بیان می دارد که 89 درصد از مصرف کنندگان می توانند به تبلیغات تبلیغاتی یک محصول تبلیغاتی که در دو سال گذشته دریافت کرده اند را به یاد بیاورند.

این هدیه به مدت طولانی در خانه ها و دفاتر و یا اتومبیل ها و غیره باقی می ماند، و به یادآوری آن ها از کسب و کار و شرکت شما است. در واقع، مصرف کنندگان به طور متوسط ​​6.6 ماه به محصولات تبلیغاتی آویزان هستند. دفعه بعد، هنگامی که آنها لوگوی خود را می بینند، فورا هدیه و کسب و کار شما را به یاد می آورند. مشتریان کسب و کار خود را حتی بیشتر به یاد داشته باشید اگر شما هدیه آنها یک مورد مارک. آنها کسب و کار خود را با شناخت محصولات خود هنگامی که خرید می کنند پاداش می دهند.

هدیه ای از آیتم های تبلیغاتی به مشتریان به آنها کمک می کند تا در یادآوری و به رسمیت شناختن کسب و کار خود کمک کنند. این یکی از دلایل اصلی توزیع وسایل تبلیغاتی است. مقاله ای که در technomarketinginc.com منتشر شد، بیان می دارد که 89 درصد از مصرف کنندگان می توانند به تبلیغات تبلیغاتی یک محصول تبلیغاتی که در دو سال گذشته دریافت کرده اند را به یاد بیاورند. شناخت برند این هدیه به مدت طولانی در خانه ها و دفاتر و یا اتومبیل ها و غیره باقی می ماند، و به یادآوری آن ها از کسب و کار و شرکت شما است. در واقع، مصرف کنندگان به طور متوسط 6.6 ماه به هدایای تبلیغاتی آویزان هستند. دفعه بعد، هنگامی که آنها لوگوی خود را می بینند، فورا هدیه و کسب و کار شما را به یاد می آورند. مشتریان کسب و کار خود را حتی بیشتر به یاد داشته باشید اگر شما هدیه آنها یک مورد مارک. آنها کسب و کار خود را با شناخت محصولات خود هنگامی که خرید می کنند پاداش می دهند. 


03. قرار گرفتن در معرض بیشتر از کسب و کار شما تبلیغات در تلویزیون یا تابلو تبلیغات از طریق چشم شما بلافاصله در چند ثانیه عبور می کند. اما، اقلام هدیه در اغلب موارد در حال استفاده هستند و در مقابل چشم هستند. به عنوان مثال، مصرف کنندگان یک هدیه ای زیبا از طراحی مد روز برای طراحی لباس را برای بسیاری از روزها می پوشانند. یا، آنها اغلب از چای یا قهوه تکه تکه می شوند. چنین freebies یک راه عالی برای افزایش روزافزون کسب و کار شماست. هدایای تبلیغاتی طبق گزارش Ppai.org، 76.1 درصد از شرکت کنندگان می توانند نام تبلیغ کننده را در محصول تبلیغاتی که در 12 ماه گذشته دریافت کرده اند، به یاد بیاورند. در مقایسه، تنها 53.5 درصد از شرکت کنندگان می توانند نام یک تبلیغ کننده را که در هفته گذشته در مجله یا روزنامه دیده بود، به یاد بیاورند. 

04. به عنوان کارت کسب و کار شما کار می کند کارت های کسب و کار شرکت و محصولات خود را به مصرف کنندگان معرفی می کند. هدایای تبلیغاتی شما نیز بیشتر یا کمتر به همان شیوه عمل می کنند، اما با نتایج بهتر. در هنگام توزیع اقلام هدیه ای که مربوط به کسب و کار و صنعت شما است، در واقع کسب و کار خود را به مشتریان بالقوه معرفی می کنید. به گفته Marketingsherpa.com، 71.6 درصد از شرکت کنندگان که محصول تبلیغاتی دریافت کرده بودند، نام شرکتی را که به آنها محصول داده بود، به یاد می آورد. کارت کسب و کار به یاد داشته باشید هدایای تبلیغاتی نیز اطلاعات تماس خود را فقط به عنوان کارت های کسب و کار داشته باشد. اقلام هدیه آرم شرکت شما، تصاویر و شعار نشان دهنده پیام کسب و کار شما است. بنابراین محصول مارکدار ملموس به عنوان یک کارت بازرگانی مفید است که مصرف کنندگان می توانند روزانه مصرف کنند. هدایای تبلیغاتی نیز به عنوان بخشی از کمپین رسانه های اجتماعی شما کار می کنند. شما می توانید از هدایای تبلیغاتی  به عنوان بخشی از کمپین رسانه های اجتماعی خود استفاده کنید. به عنوان مثال، شما باید کدهای QR خود را در یک بطری تبلیغاتی چاپ کنید. شما همچنین می توانید هشتگ های خود را روی تی شرت و سایر آیتم های تبلیغاتی قرار دهید. به دنبال یک طراحی گرافیکی هستید؟ ما هزاران صاحب کسب و کار از سراسر جهان با نیازهای طراحی گرافیکی خود مانند طراحی لوگو، طراحی وب سایت، پست های رسانه های اجتماعی، بنر و خیلی بیشتر کمک کرده ایم. 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.