قالب های فارسی وردپرس 15

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

قالب های فارسی وردپرس 15

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

آموزش سئو وردپرس و رسیدن به رتبه ۱ گوگل

این صفحه به طور منظم و در بازه‌های مشخص آپدیت می‌شود و مطالب پیوسته به آموزش سئو وردپرس مخصوصاً نحوه نوشتن بهترین درونمایه برای گرفتن جایگاه لینک اول گوگل در آن پیمان خواهد گرفت.


این وقفه‌ها را به این علت لحاظ کردیم تا همزمان که آموزش‌ سئو وردپرس را مطالعه می‌کنید بر روی سایت وردپرسی خودتان نیز آن‌ها را آزمایش کنید.


گام به گام با آموزش کامل سئو وردپرس قبل بیایید تا در انتهای جلسات همان نتایجی را بگیرید که ما از واژه ها بیشماری اخذ کردیم.


توجه: پیشنهاد اکید می‌کنم که مرز مطالب هر بخش را سپریدن داده و تمرین کنید و یا حتی سایت‌های سایر را تحلیل کنید و سپس پیوسته تعلیم را تعقیب کنید.


 


هنوز وردپرس را نصب نکرده‌اید!

چنانچه هنوز وردپرس را نصب نکرده‌اید و سایت خودتان را راه‌اندازی نکرده‌اید می‌توانید از تعلیم نصب وردپرس روی cpanel و یا نصب وردپرس روی دایرکت ادمین بهره‌گیری کنید و سریعاً سایت خودتان را بسازید.


وردپرس یک سیستم مدیریت محتوای فوق‌العاده قدرتمند و البته رایگان است که با آن می‌توان پیشرفته‌ترین وب‌سایت‌ها را راه‌اندازی کرد.به دلیل اتساع به کارگیری این CMS در گیتی تصمیم گرفتیم الی با آموزش سئو وردپرس شما را لغایت رسیدن به صفحه نخست گوگل همراهی کنیم.


 


آموزش سئو وردپرس حرفه ای

این دوره به هیچ عنوان به بحث سئو قالب سایت به چهره کلیشه‌ای و تکراری نخواهد پرداخت و فقط روی تکنیکهای چیره دست تعلیم سئو وردپرس متمرکز خواهیم شد.


ما به چیزی مهم‌تر یعنی سئو محتوا می‌پردازیم چون بر اساس تجربیات خودمان و حتی بررسی‌های دقیق و کارشناسانه متوجه شدیم که حتی سایتی با داشتن ضعیف‌ترین سئو درونی با ولی محتوای عالی باز می‌تواند جایگاه بسیار مناسبی در نتایج گوگل داشته باشد.


 


سئو سایت را خودمان سپریدن دهیم یا آن را واگذار کنیم؟

یکی از سؤالات مهم که بسیاری از کاربران سایت از ما پرسیده بودن این بود که آیا خودمان محتوای بهینه برای سایتمان تعبیه نماییم و یا اینکار را به فرد و یا کمپانی خاصی واگذار کنیم؟


جواب روشن ما نوشتن محتوا سئو شده توسط خود شماست، هیچ‌کسی دلسوزتر از شما برای سایت و یا کسب و کارتان نیست، هیچ‌کسی متعهدتر از شما برای این شغل نیست.


شاید شما با صرف مبالغ هنگفت اینکار را به فردی واگذار کنید و سرخوش از اینکه به‌زودی به چیزی که می‌خواهید می‌رسید در آسایش و به بعید از دغدغه نگارش محتوا به پیشه مد نظر خویش بپردازید اما بدانید دیر یا زود پشیمان خواهید شد از اینکه چرا خودتان اینکار را نکردید.


زمانی که محتوای وب‌سایت شما به تعداد بسیار در گوگل ایندکس شد و محتواها حتی با داشتن کوچک‌ترین سخت فنی در نوشتن انتشار داده شدن و شما پس از خواندن این نوشتار چه بسا مشکلاتی را پیدا کردید و حال که بخواهید آن‌ها را رفع کنید.


می‌دانید اکنون که باید چقدر انرژی بگذارید و تک‌تک آن مقالات را بازنویسی کنید و تازه گوگل بعد از ماه‌ها بیاید و سایت شما را دوباره رتبه دهی کند؟!


یکم روی این موضوع فکر کنید. ما در نظر می‌گیریم شما اکنون تصمیم گرفته‌اید خودتان شخصاً تعلیم سئو وردپرس را یاد بگیرید و پس به صورت کاملاً حرفه‌ای درونمایه فرآوری کنید.


 

پربازدیدترین موضوعات برای نوشتن محتوا

یکی از بهترین روش‌هایی که برای نگارش نوشتار با نیرو جذب مخاطب بالا، چیزی که خودمان نیز متعلق به به وفور استفاده می‌کنیم رسیدگی و تحلیل سایت‌های مهم با سئو خوب می‌باشد.


شما باید به عنوان یک وب مستر برای سئو سایت خودتان از هیچ کوششی دریغ نکرده و مثل یک عقاب تمامی رقبای خویش را زیر عقیده بگیرید.


مطمئن باشید رقبای شما هم حائز استراتژی‌های قوی برای رشد کردن و رساندن خود به جایگاه‌های بهتر هستند و در این بازی جدی کسی پیروز است که نقاط ناتوانی حریفان را پوشش دیتا و آن‌ها را رفع کند.


خوب برگردیم راز اصل مطلب، برای مثال شما در عقیده دارید با پروا به گونه کار و جنبش وب‌سایت خودتان امروز یک نوشتار جدید و صد البته سئو شده بر روی وب سایتتان انتشار دهید.


خوب اولین سؤالی که به ذهنتان می‌رسد این است که از کجا تعلیم سئو وردپرس را آغاز کنم؟!چه عنوانی را انتخاب کنم؟!

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.